Разговор о Википедији:Медијске објаве

    С Википедије, слободне енциклопедије

    Прошао сам кроз све линкове који воде ка разним сајтовима и једино код 19. јануара вест на адреси http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?IDNews=138973 више не постоји. Дакле, сви остали су у својству пермалинка, а једино РТС то или не ради или је променио стил рада од тада, или је обрисан садржај од тада, иако адреса личи на пермалинк. Било како било, требало би можда негде сачувавати ове странице и слати их на Ему како би биле доступне свима, ма шта да се деси (на) изворном сајту. --Филип § 21:42, 18. фебруар 2006. (CET)Одговори[одговори]

    Википедија у „Метрополису“[уреди извор]

    Синоћ (11.01.) у емисији „Метрополис“ на другом програму РТС-а био је прилог о Викимедији, у њему је говорио Милош Ранчић. Могли би о томе да додате. --Милан Динић 16:37, 12. јануар 2007. (CET)Одговори[одговори]

    Можеш и сам ако знаш како/шта :) --Φ ί λ ι π π ο ς | 16:46, 12. јануар 2007. (CET)Одговори[одговори]

    Википедија у „Зуму“[уреди извор]

    Видео сам неку рекламу за неки часопис „Зум“, где се нешто спомиње Википедија. Је л‘ зна неко шта пише тамо? --Милан Динић 00:46, 16. март 2007. (CET)Одговори[одговори]

    Употреба слика[уреди извор]

    Ово да је слика са ВП уврштена у неки часопис не делује ми као "однос са јавношћу". Ми нисмо ту никако себе презентовали, а из наведеног се не види да ли је Википедија уопште и написана као извор слике. Мислим да оваквим стварима није место на овој страни. --ФилиП × 02:17, 18. октобар 2008. (CEST)Одговори[одговори]

    Говор 26. новембра[уреди извор]

    Хм, читајући линкове поводом јубилеја наилазим на једну правилност: у овим линковима [1] [2] пише да ен вести имају 18.500 чланака, док у стварности имају тек 3.000 мање тј. 15.500 чланака [3].

    Да ли постоји могућност да је Горан/Филип погрешио бројку у свом говору или ен вести (зло)употребљавају принцип „пропагандно“ повећавање броја чланка? --93.86.232.108 (разговор) 23:53, 29. новембар 2009. (CET)Одговори[одговори]

    Изгледа да је дошло до некакве техничке грешке. Или је новинар погрешно чуо или погрешно записао или сам ја погрешно изговорио. Није било намере у овоме, бар не са моје стране. --филип ██ 00:01, 30. новембар 2009. (CET)Одговори[одговори]

    Обртање[уреди извор]

    Мислим да би догађаје требало приказати хронолошки уназад. Актуелније је оно што је новије, тако да га није препоручљиво гурати на дно стране. 本 Михајло [ talk ] 18:28, 20. април 2010. (CEST)Одговори[одговори]

    Да. + архива да се направи. --77.46.202.16 (разговор) 12:53, 21. април 2010. (CEST)Одговори[одговори]

    Pokvareni linkovi[уреди извор]

    Konkretno, u godini 2005. ima pokvarenih linkova. Treba čekiratii sve linkove. --ЈагодаGaim.svg испеци па реци 23:05, 30. мај 2011. (CEST)Одговори[одговори]

    Možda ovo pomogne :) mickit 23:09, 30. мај 2011. (CEST)Одговори[одговори]
    Šta ti je to? Meni se ne otvara stranica...--ЈагодаGaim.svg испеци па реци 23:12, 30. мај 2011. (CEST)Одговори[одговори]
    Otvorilo se! Vidi ti njega šta sve on zna Face-grin.svg... Pa prema ovome, ima dosta linkova koji su "majkali"... I šta sad? --ЈагодаGaim.svg испеци па реци 23:13, 30. мај 2011. (CEST)Одговори[одговори]
    Немам појма. Из чланака се уклањају покварени линкови (ако ме сећање не вара), а овде... немам појма Face-confused.svg Шта је најбоље? mickit 23:17, 30. мај 2011. (CEST)Одговори[одговори]
    Поправио сам све линкове које сам могао у овом тренутку. За неке је било довољно променити домен са yu на rs, неке сам нашао у архиви http://www.archive.org/ што се углавном и препоручује ако линк не ради. Неке ипак нисам успео да нађем нигде па остаје да видимо шта са њима, ако ништа друго онда избрисати линкове. --Ђорђе Стакић (р) 11:58, 1. јун 2011. (CEST)Одговори[одговори]

    Можда и ово додати[уреди извор]

    Прес РС: Делуј локално, мисли глобално. --Жељко Тодоровић (разговор) 21:53, 28. децембар 2013. (CET) с. р.Одговори[одговори]

     Урађено --Ђорђе Стакић (р) 01:12, 14. јануар 2014. (CET)Одговори[одговори]

    Kosovska bitka[уреди извор]

    Postiji greška na Vikipediji, bitna grška Ako tražite Kosovsku bitku na Vikipediji možete dobiti dobre informacije ali datum bitke piše da je po julijanskom kalendaru 15. 6. a po gregorijanskom kalendaru 23. 6. 1389god. a bitka se održala po julijanskom 15. 6. a po gregorijansko 28. 6. 1389god. Molio bih nadležne da isprave ovu grešku. Srdačan pozdrav. NikolaP02Apatin (разговор) 00:00, 21. јун 2018. (CEST)Одговори[одговори]

    @NikolaP02Apatin: Poštovani, ispravio sam tu grešku. Hvala Vam što ste je prijavili! Molimo Vas da sledeći put kada imamo primedbu na neki članak, da je uložite na stranici za razgovor članka, a ne ovde.. Srdačan pozdrav! --Zoranzoki21 (разговор) 06:55, 21. јун 2018. (CEST)Одговори[одговори]