ТВ 5

Из Википедије, слободне енциклопедије
ТВ 5
Тип телевизијска мрежа
Земља Србија
Доступност канал угашен
Датум покретања 17. јануар 1994.
Датум гашења 2. новембар 2012.

ТВ 5 је била једна од најгледанијих телевизија у Нишу која је почела са радом 17. јануара 1994, а престала са радом 2. новембра 2012. Први власник ТБ 5 је била Славица Николић-Чорбић (1994-2006), Анета Радивојевић (2006-2009) и Слађана Остојић (2009-2012). Главни сарадници су били: Зоран Марјановић, Мирослав Ћосић, Иванка Косанић, Миле Милојковић, итд.

Срж ТВ 5 је био информативни програм. Информативне емисије су биле: "Вести", "Јутарњи програм", "Бизнис вести", "Централне вести", "Breaking News", "Добро вече", "Спорт", "Вечерње вести", "Данас", "Флеш вести".[1]

Од 1994. до 2004. информативна емисија "Централне вести" су биле под именом "Добро вече".

Остале емисије које су били на ТВ 5 су: "Расправе", "Пета ноћ", "Клуб привредника", "Владавина права", "Вечерас са вама", "Шта штампа штампа", "Мода", "Хороскоп", "Реплика", "Архив душе", "Само суботом", "Улови трофеј", "Податак плус", "Градски ребус", "Видео портрет", "Квиз 5", "Фокус", "Патрола 92", "Шаховски проблем", "Prsslook Again", "Сва лица Ниша", "Постаните председник", "Бизнис клуб", "Промаја", "Joker", "Црно на бело", "Топ спорт", "У корист здравља", "Политички хороскоп", "Рок носталгија", "Рефлекс", "Бумеранг", "Нишки излог", "Нишко јутро", "Боје Ниша", "Тишина", "То је то", "Индекс", "Jamais Contente - емисија о аутомобилизму", "Култура", "Изблиза", "Културно ћоше", "Инвестиције", итд.

Дана 2. новембра 2012. године, ТВ 5 је престала са емитовањем програма, пошто јој је Републичка радиодифузна агенција одузела дозволу за емитовање програма.

Референце[уреди]