BabyTV

С Википедије, слободне енциклопедије
Пређи на навигацију Пређи на претрагу
BabyTV
Типјавна телевизија
Земља Велика Британија
Доступностширом Земље
Слоган"It's Their Choice"
СедиштеЛондон, Велика Британија
ВласникFox Networks Group
Датум покретања4. децембар 2003. год.; пре 17 година (2003-12-04)
Веб-сајтwww.babytv.com

BabyTV је међународни телевизијски канал за бебе, малишане и родитеље, у власништву Fox Networks Group, подружнице Walt Disney Direct-to-Consumer & International, у коначници у власништву компаније The Walt Disney Company. Покренут 2003. године, BabyTV се дистрибуира у преко 100 земаља, а емитује се на 18 језика (од 2013). Канал не емитује телевизијске рекламе. У Србији канал се може пратити путем кабловских и сателитских оператера, на енглеском језику, без синхронизације или титла на српском језику.

Историја[уреди | уреди извор]

BabyTV је први пут развијен 2003. године као канал у Израелу од стране Рон Ајзак, Маја и Лиран Талит и чланова њихове породице.[1][2][3]

BabyTV је први пут представљен 2005. године, а у септембру 2007. године, Њу Корпсов Fox Networks Group стекао је главни удио у Бејби ТВ-у, сврставајући га уз међународну понуду Fox Crime, Fox, Nationl Geographic и других.

2006. године Indovision са Dori Media Дистрибуцијом започео је са радом BabyTV-om у Индонезији. Ре-бренд као Vision 3 Baby, овај канал назива се на индонежанском језику и има исти програмски садржај и распоред који BabyTV Азија преноси; међутим, оглашавање је на обе греде различито.

BabyTV је такође покренут на Sky Digital у Великој Британији 5. фебруара 2007.[4]

Француске власти су 2008. забраниле емитовање програма намењених деци млађој од 3 године, и наложиле да се упозорења укључе на страним каналима доступним у Француској, попут BabyTV-a и његовог конкурента Baby First.[5]

Канал је заједно са Fox Crime и Fox представљен у Индији 25. марта 2009.

У јануару 2011. BabyTV је додан у програмски пакет Dish Network-а на каналу 126.

1. децембра 2011, BabyTV је покренут преко канала SkyCable 140 и биће доступан само путем своје дигиталне платформе.

1. октобра 2012. покренут је BabyTV преко мио ТВ канала 244 и биће први који ће покренути канал у ХДТВ формату 16:9.

Хонг Конг, Тајван и Макао доступни су на каналима Сада ТВ 448, Макаоv канал 61 (СД) и 861 (ХД) и тајвански ЦАТВ канал 311 (ХД) и ЦХТ МОД канал 17.

Верзија шпанског језика доступна је у Сједињеним Државама на мрежи Dish Network.

Такође је доступан на OSN мрежи, beIN мрежи и My-HD са арапским језиком.

20. марта 2019, канал је постао део компаније Walt Disney Direct-to-Consumer & International као резултат куповине компаније 21st Century Fox од компаније The Walt Disney Company.

Референце[уреди | уреди извор]

  1. ^ Carvajal, Doreen (18. 5. 2008). „BabyTV and BabyFirstTV target the diaper set”. The New York Times. Приступљено 26. 6. 2019. 
  2. ^ Krieger, Candice (2. 8. 2012). „The woman nurturing TV channel for babies”. The Jewish Chronicle. Приступљено 26. 6. 2019. 
  3. ^ Dade Hayes (2008). Anytime Playdate: Inside the Preschool Entertainment Boom, or, How Television Became My Baby's Best Friend. Simon and Schuster. стр. 153—157 and passim. ISBN 978-1-4165-6433-1. 
  4. ^ Baby TV launches on Sky - Tech News - Digital Spy
  5. ^ Christine Ollivier, "France bans broadcast of TV shows for babies", Associated Press in Deseret News, 20 August 2008.