Telesur

С Википедије, слободне енциклопедије
Телесур
Земља Венецуела
Оснивање2005.
СедиштеКаракас, Венецуела
ВласникБоливарски комуникациони и информациони систем
Формат слике1080i (HDTV)
Веб-сајтwww.telesurenglish.net

Telesur (стилизовано као teleSUR) je је латиноамеричка терестријална и сателитска телевизијска мрежа са седиштем у Каракасу у Венецуели коју првенствено финансира Влада Венецуеле,[1] уз додатна средства влада Кубе и Никарагве.[2] Телевизија је покренута 2005. године у Венецуели, за време владавине Уга Чавеза, са циљем да буде „латиноамерички социјалистички одговор CNN-у“.[1]

ТВ програм (емисије)[уреди | уреди извор]

  • Telesur Noticias (Телесур вести)
  • El Mundo Hoy (Свет данас):
  • Conexión Global (Глобална конекција):
  • Edición Central (Централно издање)
  • Deportes Telesur (Telesur спорт):
  • Reportajes Telesur (Telesur извештава):
  • Agenda Abierta (Отворена агенда)
  • Dossier (Досије)
  • Impacto Económico (Економски утицај):
  • Mesa Redonda Internacional (Међународни округли сто)
  • Síntesis (Синтеза)
  • Maestra Vida
  • Jugada Crítica (Критичан потез)
  • Enclave Politica (Политичка енклава)
  • The World Today with Tariq Ali (Свет данас са Тариком Алијем)
  • El Punto en La i (Тачка на и)

Референце[уреди | уреди извор]

  1. ^ а б „Channeling his energies - The Boston Globe”. archive.boston.com (на језику: енглески). Приступљено 2022-03-03. 
  2. ^ Bernas, Frederick (2016-03-29). „Argentina: President Won’t Fund Leftist TV Network”. The New York Times (на језику: енглески). ISSN 0362-4331. Приступљено 2022-03-03.