ТВ Авала

С Википедије, слободне енциклопедије
Пређи на навигацију Пређи на претрагу
Телевизија Авала
Типтелевизијска мрежа
ЗемљаСрбија
Доступностканал угашен
ВласникЖељко Митровић
Кључни људиЖељко Митровић, главни и одговорни уредник
Датум покретања17. септембар 2006. год.; пре 14 година (2006-09-17)
Датум гашења4. новембар 2012. год.; пре 8 година (2012-11-04)

Телевизија Авала (позната као ТВ Авала или само Авала) је била једна од пет телевизијских кућа која је у 2006. години добила националну фреквенцију на конкурсу за њихову доделу, које је расписала Републичка радиодифузна агенција у Србији. Радио-телевизија Авала је са емитовањем експерименталног програма почела 17. септембра 2006. на К5 мрежи (бивша мрежа ).

Програмски концепт[уреди | уреди извор]

ТВ Авала је својим програмским концептом гледаоцима свакодневно нудила широк спектар информација од пословних и забавних, информација из културе, углавном некомерцијалног филмског и серијског програма као и документарног програма.

Од свог настанка, телевизија Авала се углавном фокусирала на филмове прослављених шпанских и француских редитеља, као и на енглеске серије 'А' продукције.

Телевизија Авала је поред филмског и серијског програма емитовала и спортске садржаје, неки од њих су:

  • Италијанска Серија А
  • Куп Јужне Америке
  • Преноси пријатељских утакмица
  • Преноси Купа УЕФА (утакмице италијанских тимова)
  • Фудбалски магазин "Викторије"
ТВ Авала - Лого (2006)

Власништво и проблеми[уреди | уреди извор]

Један од утицајнијих сувласника Телевизије Авала био је Жељко Митровић, који је власник и РТВ Пинк.

ТВ Авала је имала дугове веће од 30 милиона евра.[1] Запослени у Авали више месеци нису примили плату.[2] Пошто је Авала стварала финансијске губитке, у медијима се спекулисало да Жељко Митровић намерава да је прода.[3][4]

Дана 22. децембра 2011. радници телевизије су ступили у штрајк због неисплаћених зарада које касне до 6 месеци.

Престанак емитовања[уреди | уреди извор]

Дана 4. новембра 2012. године, Телевизија Авала је престала са емитовањем програма, пошто јој је Републичка радиодифузна агенција одузела дозволу за емитовање програма.

Види још[уреди | уреди извор]

Референце[уреди | уреди извор]