О2 ТВ

С Википедије, слободне енциклопедије
Пређи на навигацију Пређи на претрагу
О2 ТВ
Типтелевизијска мрежа
ЗемљаСрбија
СлоганУдахни, О2 ТВ
СедиштеАутопут за Загреб 22, Београд-Земун
ВласникКоперникус корпорејшон
Кључни људиЈелена Агатуновић (директор)
Срђан Миловановић (генерални директор)
Драган Караџић (главни и одговорни уредник)
ОснивачБ92
Датум покретања11. септембар 2017. (2017-09-11)
Датум гашења1. март 2020. год.; пре 8 месеци (2020-03-01)
Формат слике1080i (ХДТВ)
Мрежне
афилијације

Прва
Прва плус
Прва макс
Прва ворлд
Прва кик
Прва лајф
Прва фајлс
АфилијацијеПлеј радио
Веб-сајтwww.o2tv.rs

О2 ТВ (стилизовано: O2.TV) била је српска телевизијска мрежа која је са емитовањем почела 11. септембра 2017. године.[1][2] Представљала је наследницу ТВ Б92 која се емитовала од 2000. Од 1. марта 2020, О2 ТВ замењује ТВ Б92.

Историја

2017—2018: Оснивање и почетак емитовања

Како је септембра 2015. године Antenna Group постала власник ТВ Б9 није било познато како ће се убудуће звати ова телевизија.

Б92 се трансформисала у О2 11. септембра у 18.30 ч. Након тога су почеле Вести у истом, редизајнираном студију у којем су се емитовале Вести на Б92. После Вести уследио је квиз Столице Срђана Динчића.

2018—2020: Промена власништва

Почетком децембра 2018. године Antenna Group је објавила да се повлачи са тржишта Србије и Црне Горе и да је извршила аквизицију телевизијских канала (Прва, О2 ТВ, Прва ЦГ, специјализовани кабловски канали), радија Плеј и својих портала Срђану Миловановићу, бившем власнику кабловског оператера Коперникус за 180 милиона евра. Опозиција у Србији критиковала је акцизицију навевши да је брат Срђана Миловановића високи функционер Српске напредне странке и по њима је куповина Прве и О2 потврда ускраћивања слободе медија („медијског мрака”). Посланици Саша Радуловић и Бранка Стаменковић поднели су кривичну пријаву Тужилаштву за организовани криминал против више лица због „основане сумње на злоупотребу положаја одговорних лица” поводом куповине Прве и продаје Коперникуса Телекому Србија.[3][4]

Нови власници телевизије одлучили су да од 1. марта 2020. О2 ТВ поново замењује ТВ Б92.[5][6] „Рестарт” (како су га назвали) био је најављен на билбордима.[7] Поводом промене имена телевизије на некадашње, бивши директор и главни и одговорни уредник Б92 Веран Матић изјавио је да се својевремено противио промени у О2, али да не може да протумачи мотиве и разлоге враћања старог имена.[8] С друге стране, Слађана Пауновић, менаџерка за односе са јавношћу ТВ мреже Прва, саопштила је: „У маркетиншком смислу пожељно је с времена на време рестартовати и освежавати визуелни и програмски доживљај телевизије”.[9]

Програм

Информативни програм

  • Вести
  • Добра земља
  • S.O.S.

Емисије

Серије

Цртане серије

Спорт

Види још

Референце

  1. ^ „U 18.30 – TV B92 postaje O2TV”. B92. 11. 9. 2017. Приступљено 11. 9. 2017. 
  2. ^ „TV B92 postaje O2 televizija, B92.net ostaje B92.net”. B92. 3. 9. 2017. Приступљено 14. 9. 2017. 
  3. ^ „Kopernikanski obrt: Država se preko Prve i O2 vraća u vlasništvo medija?”. N1 Srbija (на језику: српски). Приступљено 01. 03. 2020. 
  4. ^ „DJB podneo krivičnu prijavu za Kopernikus”. Dosta je bilo (на језику: српски). 07. 12. 2018. Приступљено 01. 03. 2020. 
  5. ^ „Поново се враћа Б92”. Глас Српске. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  6. ^ „Телевизија О2 од 1. марта под старим именом — Б92”. Политика. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  7. ^ „Телевизија О2 од 1. марта радиће по старим именом — Б92”. Ало!. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  8. ^ „Матић: Враћање имена Б92 као кад су се Србија и Црна Гора звале Југославија”. Н1. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 
  9. ^ „Телевизија О2 враћа назив у Б92”. Данас. 24. 2. 2020. Приступљено 7. 3. 2020. 

Спољашње везе